Jak se k nám dostat?

...možností je mnoho a tady je máte.

AUTEM NEBO MOTORKOU

Pokud k nám jedete z daleka a přijíždíte po dálnici D55, tak se na sjezdu u Otrokovic dáte doprava směrem na Zlín, čímž najedete na silnici číslo 49. Ta vás téměř rovnou čarou provede celým Zlínem a pokud z ní nebudete nikam odbočovat, dojedete až do Vizovic. U kostela odbočíte doleva (po hlavní cestě) a už jste vlastně u zámku. Zaparkovat můžete buď přímo před ním na podélném parkovišti, nebo v ulici pod zámkem.

V případě, že k nám míříte ze Slovenska, za obcí Lužná (u benzínky) odbočíte vlevo také na silnici číslo 49, která vás dovede až k nám.

Automapa

VLAKEM

Téměř každou hodinu vyjíždí ve směru na Vizovice osobní vlak z Otrokovic. Nemůže se vám stát, že byste zapomněli vystoupit, protože Vizovice jsou konečná stanice. Od nádraží se dáte chodníkem mírně vzhůru, až dojdete ke kapličce. Zde máte dvě možnosti:

1. "Spěchám na prohlídku": U kapličky se dáte vpravo mírně z kopce a přes sídliště budete pokračovat stále po chodníku. Za prodejnou potravin sice chodník skončí, ale vy se dáte dál rovně po silnici přes most. Za mostem budete mít po pravé ruce už sice zámecký park, ale neradujte se, cestu si tudy nezkrátíte, park je otevřen pouze hlavní branou. Za mostem budete pokračovat dál po chodníku, minete po levé ruce most a dáte se mírně vzhůru a pořád rovně. Vyjdete u hlavní cesty a vpravo na mírném kopečku už uvidíte vstupní bránu zámku.

Mapa trasy

2. "Chci si udělat procházku přes město": U kapličky budete pokračovat stále rovně po chodníku. Ten se mírně stočí vpravo a dovede vás až na náměstí, kde můžete navštívit informační centrum (IC Vizovice), zajít si na oběd nebo si dát třeba zmrzlinu. Jakmile vás náměstí omrzí, stačí se vydat kolem cukrárny a květinářství do mírného kopečku a už před sebou uvidíte bránu do areálu zámku.

Jízdní řád - vlak

AUTOBUSEM

Autobusem k nám dojedete ze všech možných koutů republiky, i té Slovenské. Zastávku máme přímo na náměstí a když z autobusu vystoupíte, mírně vpravo na malém kopečku už uvidíte velkou dřevěnou bránu do areálu zámku.

Jízdní řád - autobus

NA KOLE NEBO KOLOBĚŽCE

Síť cyklostezek se i v našem kraji za poslední dobu zhustila, takže jedete-li k nám na kole ze směru od Otrokovic, po cyklostezkách dojedete až do Lípy. Tam se na konci stezky dáte vpravo přes most. Na silnici pak odbočíte doleva, čímž se dostanete k čtyřproudé silnici vedoucí na Slušovice. Napříč cestou mírně doleva uvidíte odbočku vedoucí na Zádveřice a tou se dáte. Připravte se na stoupání, odměnou je pak ale sjezd v Zádveřicích. Těmi projedete rovně (hlavní cesta vede doprava přes koleje, vy ale budete pokračovat stále rovnou za nosem) a najedete tak na tzv. "starou zádveřskou cestu", která vás dovede až k areálu Jelínka. Jakmile zdoláte poslední kopec za areálem destilérky, octnete se na hlavní cestě a už jste ve Vizovicích. Minete benzínku, na křižovatce u kostela se dáte vlevo a po levé straně už uvidíte vstupní bránu do areálu zámku.

Mapa trasy Otrokovice - Vizovice

Ve směru od Vsetína bohužel zatím cyklostezka nevede. Na kole se k nám odtud sice dostanete, ale musíte se připravit na to, že buď pojedete lesem nebo se budete předhánět s auty na hlavní silnici. Pokud zvolíte možnost číslo jedna a do Vizovic budete přijíždět po náspu, vedoucím z Jasenné, sjedete z něj na silnici, kde se dáte doleva a po pár metrech dorazíte na náměstí. Odtud se dáte doprava do mírného kopečku a přijedete k bráně do areálu zámku.

Mapa trasy Vsetín - Vizovice

Síť značených cyklotras vede i ze Slovenska, musíte se ale dobře připravit na drsnější terén. Pokud zvolíte trasu z odkazu, vyjedete nad zámkem. Dáte se tedy doprava, na křižovatce u kostela doleva a už jste u nás.

Mapa trasy Střelná - Vizovice

A pokud si stále nejste jistí, která volba je ta úplně nejlepší, stačí využít některý z následujících odkazů:

Rychlý kontakt

Nevíte si rady? Nevadí, ozvěte se nám, rádi vám poradíme.